Hvilke tjenester tilbys ved levering?

Senest oppdatert 10.05.2021 12.40

Gjelder

  • Hvitevarer bestilt fra electrolux.no eller aeg.no

Vedtak

Lokale begrensninger: Vi tilbyr muligheten å installere hvitevarer i hele Norge med unntak av Svalbard og øyer som ikke er tilgjengelige med biltransport. Tviler du på om vi kan tilby installasjon hos deg, ta kontakt med Electrolux Kundeservice på chat eller telefon så hjelper vi deg.

Ved hjemlevering med eller uten installasjon, kan vi også tilby muligheten for avhending av dine gamle hvitevarer for gjenvinning. Ved å bestille og booke tjenesten avhending av dine gamle hvitevarer til gjenvinning, er du bevisst om og aksepterer at tjenesten ikke omfattes av angreretten.

Hvis du har bestilt installasjon av dine nye hvitevarer, inngår avinstallasjon av den gamle tilsvarende hvitevaren, og vi har da samtidig muligheten å ta med oss den gamle hvitevaren i retur for gjenvinning. Husk å legge til tjenesten «Retur av dine gamle hvitevarer for gjenvinning» for at den skal inngå som en del av bestillingen din. 

Hvis du ikke har bestilt installasjon av dine nye hvitevarer, men kun hjemlevering med innbæring, kan vi fremdeles tilby avhending av den gamle, tilsvarende hvitevaren for gjenvinning. Du er selv ansvarlig for at din gamle hvitevare som skal transporteres til gjenvinning, er frakoblet og klar til å ta med. Her trenger du også å legge til tjenesten «Retur av dine gamle hvitevarer for gjenvinning» i bestillingen din for at den skal inngå.